duminică, 7 noiembrie 2010

M-am intors, cu noutati!!!:)

Dupa cum stiti, am fost din nou la Govora, statiune cu peisaje minunate, tratamente miraculoase , insa in care nu prea ai ce sa faci decat sa te odihnesti... Am profitat din plin, si acesta este rezultatul... Primii cercei sunt inspirati din dantela pe care o croseta bunica in copilaria mea...Ii ador, mai ales ca imi amintesc de ea...

Bratara este din cupru, iar donut-ul este copt din fimo, se vrea o imitatie de lava...



Si, in sfarsit, am terminat (aproape!:) colierul despre care fiica mea spune ca seamana cu un sarpe, inceput asta-primavara:


12 comentarii:

  1. Sunt foarte frumoase, Simina. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt adorabile! ma bucur ca ai revenit!

    RăspundețiȘtergere
  3. ti-am dus dorul , felicitari pentru creatii sunt perfecte ca de obicei! pupici muuulti...

    RăspundețiȘtergere
  4. Pup fetele dragi!!!!!!!:):):)
    Si un ”La multi ani!” din inima, desi intarziat, pentru cele ce si-au serbat ieri ziua numelui! Sa fiti mereu fericite si sanatoase!!!!!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Welcome back Simina! Sunt minunate noiule tale creatii, primii cercei sunt chiar dementiali!! Felicitari si spor la lucru! SI multa sanatate, tie si familiei tale!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase creaţiile tale! La fel de elgante şi deosebite cum ne-ai obişnuit. Mult spor în continuare!

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow! Ce frumuseti!
    Din poza cu bratara pare ca fimo inca pastreaza bucatele de sare. Daca e sare, pune bratara in apa sa se dizolve sarea. Va arata si mai bine "lava". Eu am cam neglijat blogul. :D Dar am o multime de noutati care trebuie pozate.

    RăspundețiȘtergere
  8. Andra, Ioana, multumesc din suflet pentru aprecieri si urari, sunteti, ca de obicei, foarte dragute!!!:):):)Va pup cu drag!
    Isa, in sfarsit, ne ”auzim”!!! Te pup, iubita!
    Hahaha, pare sare, nu-i asa? Am incercat sa finisez totul cu o vopsea acrilica argintie, apoi am slfuit bine ca sa ramana vopsea doar in crapaturi. Efectul e destul de interesant, cand am timp poate mai experimentez, ca-mi place tare!!!!;)
    Chiar mi-era dor sa vad ceva nou lucrat de tine, asa ca da-i bataie!!!:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Pięknie, podoba mi się bardzo, Ja też coś w tym stylu robię i wiem jak takie rzeczy kobiety lubią i czekają na kolejne piękności w tym stylu.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nadia, dziekuje za mile slowa!
    Przytulasz i poczecaj!

    RăspundețiȘtergere
  11. Waoooooooooo, ce minunatii ai creat, am ramas cu gura cascata!Felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce frumos!
    Ai un blog interesant si mai ales talent. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/
    :) Numai bine!

    RăspundețiȘtergere