sâmbătă, 28 august 2010

Poze promise

Am promis cu ceva timp in urma ca va arat pozele facute la manastirile din Valcea. Azi am avut timp liber si pot, in sfarsit, sa ma tin de promisiune.
Manastirea Govora: Zidurile exterioare:
Cel mai mare fluture pe care l-am vazut in viata mea, se odihnea pe zidul manastirii Bistrita. Era enorm!!!!


Si manastirea Arnota, cea care m-a impresionat prin izolarea completa de lumea exterioara; simti efectiv ca patrunzi intr-o alta lume, aproape ai impresia ca esti pe cale sa comiti un sacrilegiu prin simpla ta prezenta acolo....Acolo, in creierii muntilor, m-am simtit aproape de Dumnezeu.

Asa arata manastirea Bistrita de pe munte.
Manastirea Dintr-un Lemn, unul dintre stejarii seculari si poiana care inconjoara manastirea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu