marți, 17 noiembrie 2009

Vacanta tomnatica....:)

In primavara aceasta am fost impreuna cu fiica mea la Govora, pentru aerosoli. Am stat la un hotel foarte dragut, retras, cu o curte imensa in care Ilinca s-a jucat non-stop!:) De cand am fost acolo, nu a mai racit deloc (ma rog, i-a mai curs nasul de cateva ori, insa nu se compara cu formele destul de complicate de viroze pe care a trebuit sa i le tratez de cateva ori cu antibiotice). Asa ca maine repetam experienta! Din pacate nu vom merge la acelasi hotel, am ales altul mai aproape de ”centrul” statiunii, insa sper sa ne simtim bine.
Deci, pana pe 30 noiembrie (cel putin) iar nu voi mai da niciun semn de viata, insa de data aceasta motivat!:)
Acestea sunt cateva dintre pozele de la Govora:






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu