duminică, 9 august 2009

Cadou pentru Andreea!

Prietena mea din copilarie, Andreea, locuieste acum alaturi de sotul si minunea lor de fetita la Paris. Sper sa fiu si eu atat de norocoasa incat macar sa vizitez "Orasul indragostitilor"..... Ca sa revin la ale mele, am rugat-o sa-mi aduca un lac pentru fimo, care la ei se gaseste si bineinteles ca la noi nu. Si saraca de ea, cand a venit in tara acum o luna, a trebuit sa care (desi a venit cu toata familia, socrii, cumnat si o mie de bagaje) si ditamai butelca de lac... Adi, asta e prima piesa lacuita cu Klir-ul pe care mi l-ai adus, asa ca este pentru tine! Iti multumesc ca esti o prietena atat de buna!!! Te pup! :)
Montura pandantivului este inspirata dintr-un tutorial extraordinar al Gailavirei, pe care il gasiti aici: http://www.jewelrylessons.com/tutorial/woven-front-donut-wrap



3 comentarii:

  1. Da-mi te rog si mie, numele lacului pentru Fimo, eventual firma producatoare, poate am noroc sa il gasesc aici. Te rooog! Cat despre ultimele tale creatii, deja sunt verde de invidie. :D Te pup. Si poate ne vedem pe messenger intr-o zi? Ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  2. Iubita, asa verde eram eu cand vedeam ce faci tu cu fimo, iar eu nimic! :)
    Lacul este varianta frantuzeasca pentru Future, se cheama Klir. Foaaaarte bun si relativ nou pe piata este si Cleopatra (tot frantuzesc), iar fetele de pe Breslo lauda lacul Maimeri. Eu am folosit Cleopatra si Klir, sunt bune.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mess-ul trebuie sa-l instalez din nou, nu stiu de ce cand il instalez imi da tot calculatorul peste cap!!! :(

    RăspundețiȘtergere