vineri, 27 februarie 2009

Alte bijuterici

Ieri am mai lucrat câte ceva, însă am avut probleme cu aparatul foto și postez abia acum, deși nici acum pozele nu sunt grozave.
Îmi place foarte mult acest model de colier împletit pe care am reușit în sfârșit să îl realizez din fir de argint 925. Până acum am folosit fir argintat și în timp se înnegrește, nu mai e atât de spectaculos ca la început. În împletitură am folosit perle de cultură Tahitian blue și mărgele transparente din cuarț. Nu îl laud că e al meu, dar e splendid, îmi pare rău că aparatul nu poate surprinde frumusețea pietrelor, a lucrăturii, strălucirea. În fine, cred că voi apela la un fotograf profesionist, pentru că e păcat să nu se vada cât e de minunat în realitate.





Acesta este un colier format din trei șiraguri de mărgele din sticlă mov și lanț argintiu.


Un colier din mărgele mari din lemn, aurii, și organza neagră.


Set din turcoaz.


Cercei din turcoaz și elemente metalice argintii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu